wtorek, 1 lutego 2011

Kreatywne pudełko na drobiazgi

Dziś pochwalę się twórczo zarwaną nocką. Podczas gdy jakiś wewnętrzny niepokój nie pozwalał mi zasnąć, w ramach terapii postanowiłam wykorzystać swoje zdolności manualne i stworzyć pudełko na sekrety, marzenia, wspomnienia i niepokoje.

Wygrzebałam pudełko z surowego drewna.
O takie coś:
 I za pomocą moich magicznych farb stworzyłam inspirowane łowickimi motywami cudeńko. Nie była to sprawa trudna, ale na pewno wymagała cierpliwości. A oto efekt końcowy:

jak wam się podoba? Gdybyście mogli, co byście schowali do takiego pudełka?


Serdecznie zachęcam do wykonania takiego pudełka własnymi siłami!*

*mniej uzdolnionych zapraszam do złożenia u mnie zamówienia pod adresem freshfleshrysunek@gmail.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz